BUDGET BEAUTY | 5 tuti sminkcucc a drogériából

Egyre inkább azt veszem észre mostanában, hogy a drogériákban kapható márkák nagyon odateszik magukat minőségileg és lassan egy-két termék vetekszik, sőt kenterbe veri a sokkal drágább társait. Ezért is határoztam el magam, hogy összeszedem a - szerintem - jelenleg a drogériákban kapható 5 legjobb sminkcuccot, amiket ha nem is minden egyes nap, de nagyon gyakran használok és imádom őket. Kommentben várom a ti kedvenceiteket :).



1. Lovely K Lips szettek - 1499 Ft (Rossmann)

Írtam már a Lovely folyékony rúzsokról ITT részletesen, azóta is csak ismételni tudom magam. Komolyan ez a legjobb formula, amivel valaha találkoztam, egyáltalán nem szárítja az ajkaimat, ami nálam a legfontosabb (tudom, hogy cserébe nem maximálisan tartós, de nem érdekel), a pigmentáció mesés és a ceruzák is fantasztikusan jó minőségűek. Az egyetlen bánatom, hogy kevés színben elérhető, viszont majdnem mindegyik elég univerzális ahhoz, hogy szinte mindenkin jól mutassanak, ráadásul, ha minden igaz, akkor két új árnyalat is érkezik hamarosan. Az meg már csak hab a tortán, hogy rendkívül barátságos az áruk.




2. Catrice 24h Made To stay Make Up - 2399 Ft (Rossmann, Müller)

Általában nem szoktam szeretni a drogériás alapozókat, amikkel azt vettem észre, hogy a legnagyobb probléma (a nevetséges színválaszték mellett), hogy nem elég tartósak. Azonban a Catrice 24h Made To Stay formuláját sikerült úgy megcsinálni, hogy az legyen. Ráadásul a fedése is nagyszerű, erős közepes, szépen terül, matt a finise, ami nálam külön piros pont, nincsen benne illatanyag, pumpás kiszerelésű és a legvilágosabb árnyalat még passzol is hozzám. Eddig nálam magasan ez a legjobb drogériás alapozó, csak ajánlani tudom :).




3. Trend It Up Concealer & Base - 1399 Ft (dm)

A másik terméktípus, amikből általában ragaszkodok a high-end darabokhoz, az a korrektor, azonban ez a Trend It Up felülmúlta minden várakozásomat és nagyon-nagyon megszerettem, pedig csak heccből vettem meg, amolyan na, akkor próbáljunk ki valamit ettől az új márkától alapon. Elsősorban szem alatti karikákra való, de én mindenhova használom, ahol szükségem van egy kis extra fedésre vagy kiemelésre. Nagyon kellemes krémes a textúrája, gyönyörűen össze lehet dolgozni bármilyen alapozóval, a fedése is pont megfelelő (nem maximális, inkább közepes, de nagyon szép természetes a végeredmény) és nálam tartósság szempontjából is jelesre vizsgázott. A szivacsos feje az egyetlen, ami nem igazán jön be, ezzel csak felpöttyözni szoktam, az eldolgozáshoz már ecsetet vagy szivacsot használok. Sajnos csak két árnyalat kapható belőle, az egyik a képen látható nagyon világos sárgásabb tónusú, a másik pedig egy barackos sötétebb.



4. Maybelline Brow Satin Define and Fill Duo és Brow Precise Fiber Volumizer - 2399 Ft (dm, Rossmann, Müller)

Imádom ezeket a Maybelline szemöldökformázókat! Annyira, hogy őket minden egyes nap használom. A ceruza pont tökéletes állagú és pigmentáltságú, krémes, de nem túlzottan, szépen tart egész nap, elég vékony ahhoz, hogy ne kelljen ecsettel igazgatni és a színek is jól el lettek találva. A por végét nem nagyon szoktam használni, de az is teljesen rendben van. A fura ecsetes vagy applikátoros zselé pedig elsőre érdekesnek és talán még használhatatlannak is tűnik, de valójában nagyon egyszerű dolgozni vele és igazán szép és dús hatású lesz tőle a szemöldök. (Bocsánat a képért, de kitöröltem véletlenül a saját készítésű fotót :D)




5. Essence ecsetek - 549 Ft- tól (Rossmann, dm, Müller)

Ezt a két ecsetet nemrégiben szereztem be, de már több Essence darab is ékesíti a kis (nagy) gyűjteményemet és mindegyikről csak jót tudok mondani. Puhák, sűrűk (pont amennyire a funkciójuk megkívánja), szintetikusak, nem hullanak, a feladatukat maximálisan elvégzik és még jól is néznek ki. Ráadásul az állandó szortimentben elég nagy már a választék, szinte minden alapdarabot (plusz szivacsokat) is megtalálhatunk. De érdemes lecsapni egyébként a limitált darabokra is (most például van egy klassz ferde pirosítóecset a nyalókás kollekcióban).



Remélem tetszett nektek a poszt, ha szeretnétek hasonló jellegű írásokat, akkor várom kommentben az ötleteket :)

4 megjegyzés:

  1. Én ezzel a kék esscence-s ecsettel kicsit befürödtem mert nagyon elnyomódott a csomagban és még úgy sem állt teljesen helyre, hogy kimostam, úgyhogy nem nagyon tudom mire használni mert teljesen szanaszét áll :( pedig nagyon szeretem az esscence ecseteket általában

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én utolsó lehetőségképpen, amolyan mindegy alapon megpróbálnám hajvasalóval átvasalni egy kicsit, alacsony hőfokon :) hátha!

      Törlés
  2. A Maybelline szemöldökceruza tényleg szuper. A por végét én sem használom, egy picit sajnálom is, hogy nem az amerikai verzió szerinti kefe van a végén. A Catrice Slim szemöldökceruza is szuper, de ha minden nap használom, akkor kb 1 hét alatt elfogy. :D

    A Lovely K lipsek színei nekem uncsik. Remélem a Rimmel folyékony rúzsai közül mindegyik árnyalatot behozzák ide is, azokra kíváncsi vagyok. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a catrice ceruza zseniális amúgy, de nevetséges, hogy hét alatt elfogy XD a maybelline meg fél évig bírja kb

      Törlés

Üzemeltető: Blogger.