Teszt | Pupa Sport Addict - nem csak a sport és a mozgás szerelmeseinek

A Pupa nemrégiben egy igen érdekes kollekcióval bővítette az állandó kínálatát, amit elég sokan megkérdőjeleztek, hogy ugyan erre mi szükség van. A Sport Addicted sminktermékei ugyanis sportolásihoz lettek kitalálva és nyilván rögtön az első kérdés, ami ilyenkor az ember eszébe jut (pláne, ha tényleg sportol), hogy na de mégis ki sminkeli ki magát sportoláshoz? Nos, a válasz az, hogy nagyon sokan. Persze itt most nem arra gondolok, hogy elmegyek futni egy órára és full glam-ben tolom, vagy elszaladok az edzőterembe és feldobok egy sminket előtte. Hanem arra, hogy nem egy olyan sportág van, ahol a versenyeken/performanszokon elvárt, hogy a lehető legjobban nézzünk ki és ez bizony magában foglalja a sminket is. És bizony mondjuk egy tánc vagy aerobic előadáshoz nem hétköznapi sminktermékekre van a nőknek szüksége.


Itt jön a képbe a Pupa Sport Addicted kollekciója, amelynek termékei kifejezetten sportoláshoz lettek kifejlesztve, a sminkek vízállóak, extra tartósak, a testápolási termékek pedig frissítő hatásúak. Persze felmerül nyilván a kérdés, hogy oké, ez szép és jó, de nem mindenki táncol mondjuk versenyszerűen, ergo nincs szüksége ilyesmire. Én is ezt hittem először, de egyrészt, csak azért mert egy bronzosítót sportoláshoz találtak ki, attól még bármikor használhatod másrészt vannak olyan helyzetek a hétköznapokban, amikor nagyon is jól tud jönni egy csúcs szuper vízálló szempillaspirál, szemceruza vagy éppen korrektor. Én például ugyan edzéshez lemosok mindent, de például, ha elindulok kirándulni, túrázni stb, akkor igenis felteszek egy minimál sminket, mert én ilyen vagyok, mert nem szívesen megyek emberek közé smink nélkül. És tudom, hogy ezzel nem vagyok egyedül, így igenis van értelme egy ilyen kollekciónak és én személyesen nagyon örülök neki, hogy van egy olyan márka, aki gondolt erre is.



És akkor az eléggé hosszú bevezető után jöjjön a lényeg, vagyis a tesztek! A sminkek mellett elég sok testápolási termék is helyet kapott az újdonságok között, ezek közül én az Anti-Fatigue Shower Gel-t, a Refreshing (2590 Ft) and Toning Cryo-Gel-t (3290 Ft) és a Refreshing Mist-et (3290 Ft) próbáltam ki. A tusfürdő azonnal a kedvencem lett, nagyon szeretem edzés után használni, rendkívül frissítő hatású a benne lévő mentolnak köszönhetően, plusz imádom az illatát is. A testápoló gél hasonló hatású, csak sokkal intenzívebb, melegben imádtam, a hűsítő érzetet, amit biztosít, de hidegben nem tudom elviselni az egész testemen, maximum ott, ahol nagyon fáradtak az izmaim. A kiszerelésük nagyon praktikus, kicsik, így elférnek bármelyik sporttáskában, aranyos ötlet a karabiner is rajtuk, csak sajnos a méretükhöz képest szerintem elég húzós az áruk, bár nyilván nem mindennap használja őket az ember lánya, így egy darabig azért kitartanak.



A Refreshing Mist-ből kicsit hiányoltam az erőteljesebb mentolos érzést, ugyanakkor rájöttem, hogy nyilván arcra talán nem lenne olyan jó ötlet :D. A frissítő hatás így is érvényesül, nagyon jó érzés előkapni a nagy melegben és ész nélkül fújkálni magunkra, de edzés közben is szeretem használni. Külön örülök, hogy nem pumpás, hanem aeroszolos, így finomabb a permet és szebben is terül.




A sminktermékek közül rögtön kezdem a kedvencemmel, a Sweat and Water Resistant Bronzing Powder-rel (4290 Ft), aminek a 01-es árnyalatát, mintha csak az én világos bőrömhöz találták volna ki! Gyönyörű natúr tónusa van, se nem hideg, se nem túl meleg, ott van az arany középúton és emiatt nagyon természetesen mutat. A formulája pedig fantasztikus, nagyon szépen el lehet dolgozni, a pigmentáció is pont megfelelő és természetesen nagyon-nagyon tartós, egész nap bírja a strapát és tényleg nem árt neki az izzadság sem. Az az igazság, hogy amióta megvan nem is használok másik bronzosítót vagy kontúrt, annyira nagyon megszerettem. Szerintem tökéletes választás a hétköznapokra is, csak ajánlani tudom.




A másik kedvencem a Sweat Resistant Cream Concealer (3290 Ft), aminek ugyan a legvilágosabb árnyalata lehetne még egy picit világosabb, de azért így is tudom használni szerencsére (összesen 3 árnyalat létezik belőle). Nagyon tetszik a formulája, könnyű és krémes, pillanatok alatt el lehet oszlatni akár ujjal is, a fedése természetes (közepes környékén van, nem túl magas, de lehet rétegezni) és persze ez is nyilván nagyon tartós. Az applikátoros megoldás is rendben van, jó dolog, hogy gyorsan fel lehet vele pöttyözgetni a korrektort. A nem túl sötét karikákkal, piros foltokkal, kisebb pattanásokkal szépen elbánik, de a nagyobb bőrhibákra rétegezni kell. Az edzést kibírja (nem véletlenül izzadság álló), de az allergiát már nem (a sok dörzsölést semmi nem éli túl sajna...).




A Pupa ajakápolókról már számtalanszor írtam, eddig mindegyiket szerettem, nyilván a Sport Addicted Lip Balm (2290 Ft) sem kivétel ez alól. Három változatban kapható, van egy színtelen (a képen), egy rózsásabb árnyalatú (Nude Rose) és egy bordós tónusú is (Burgundy). A formula nagyon jó, tökéletesen hidratálja az ajkakat és nem kell félóránként újrakenni. Plusz SPF15 is van benne :). A Waterproof Mascara (3590 Ft) nagyon kellemes csalódás volt, én személy szerint rühellem a vízálló spirálokat (iszonyat meló megszabadulni tőlük, tényleg csak akkor használom őket, ha nagyon-nagyon muszáj), mert szerintem soha nem teljesítenek olyan jól, mint a normál társaik, soha nem olyan jó a formula, nem dúsítanak és nem hosszítanak annyira, de ez a darab wow! Mindent tud és még vízálló is. Nem tudok belekötni. Plusz imádom a keféjét. Lehetne belőle egy nem vízálló változat is, hogy őszinte legyek :).





Végezetül pedig jöjjön az egyetlen termék, amiben csalódtam és, amit nem tudok hova tenni. A Face Make-up Fixing Spray (3290 Ft), ugyanis nagyon nem vált be. Egyáltalán nem tette tartósabbá a sminkemet, pedig a leírásban az szerepel, hogy valami átlátszó réteggel/filmmel vonja be a bőrt, hogy a smink azonnal sportálló legyen. Hát, nem igazán lett az... Egy normál irodai napon simán leizzadtam a sminkemet, amikor rajta volt, pedig nem sportoltam, csak meleg volt :D. Plusz a szórófej sem valami jó sajnos, nem elég finom a permet és nem is egyenletes. De nem lehet mindig minden tökéletes, a többi termék szuperül teljesített, szóval nem lehet okom a panaszra. 



Összességében én imádom a Sport Addicted kollekciót, a bronzosító nélkül már el sem tudom képzelni a hétköznapokat, a korrektor és az ajakápoló beköltözött a táskámba, a tusfürdő zseniális és a frissítő permet is elég sok helyre velem szokott jönni. Szerintem azok, akik szeretnének tényleg tartós és megbízható alapdarabokat a készletükbe, azok mindenképpen csekkolják le ezeket a termékeket :)

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.