Újdonság | Essence Glow Like... trendkiadás

Rögtön kezdeném azzal, hogy sajnos nem tudom, hogy nálunk elérhető lesz-e ez a trendkiadás, mert a sajtóanyagban nincsen erre vonatkozó információ, de remélhetőleg el fog jutni hozzánk is a Glow Like, ami biztos vagyok benne, hogy sokatok kedvence lesz :). Ugyanis a kollekció minden egyes darabja valamilyen módon fényessé teszi a bőrt! Még a fixáló púder is... Imádom! Van itt nekünk highlighter minden formában, púderesen, kompaktban, palettában, cseppekben, krémesen, stickben és spray-ben is (na jó, ez utóbbi egy ragyogásfokozó/dewy fixáló spray), plusz egy ecset a felvitelhez. Én már most látom, hogy az én ledvencem a Baked Metallic Highlighter lesz a 02-es árnyalatban, a Glow Setting Powder (erre nagyon kváncsi vagyok, szerintem a szem alá nagyon jó lesz, amolyan Hourglass Ambient Powder-hez hasonló finisre számítok tőle) és érdekel a porpúder formátumú nem holografikus, csak duókróm highlighter is. A Glow Like... márciustól lesz kapható. Nektek hogy tetszik???



Glow... Baked Metallic Highlighter - 01 ...Like Everything Is All Right

Glow... Baked Metallic Highlighter - 02 ...Like You're Doing What You Love

Glow... Baked Metallic Highlighter - 03 ...Like Glitter Is Raining Down On You

Glow... Glow Setting Powder - 01 ...Like A Jewel On The Crown

Glow... Highlighter Palette - 01 ...Like It's Girls' Night

Glow... Highlighter Palette - 02 ...Like You Can't Stop Laughing

Glow... Holographic Loose Powder - 01 ...Like You're A Star

Glow... 'Glow Shot' Highlighting Drops - 01 ...Like It's Your First Kiss; 02 ...Like It's The Perfect Day & Glow... Multi-Use Liquid Highlighter - 01 ...Like You're On Your Dream Date; 02 ...Like You're Hugged By Your Loved Ones

Glow... Dewy Finish Spray - 01 ...Like You're On Cloud 9 & Glow... Dewy Highlighter Stick - 01 ...Like The Sun Shininh Just For You & Glow... Glow Perfector Blush - 01 ...Like Your Favourite Song Is Playing

3 megjegyzés:

  1. Mivel tele vagyok pattanásokkal ezért ez a kollekció nekem maga az ördög :D Nagyon szépek lennének kiemelve, mint a mini vulkánok :D Én várom az erdős- nyuszis kollekciót amit korábban megmutattál, azt majd felvásárolom. -Bodri

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. azt még mindig nem láttam sehol :( mondjuk tavaly december óta nem cseréltek le semmit egyik drogériában sem :( botrány!

      Törlés
  2. Debrecenben az Auchanban láttam a héten kirakva ezt a trendkiadást, az ecsetet meg is vettem. A Catrice lalaberlin kiadás is ott kapható, abból is megvettem az ecsetet. Mindkettővel meg vagyok elégedve. �� - Reni

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.